maandag 7 december 2020

Voor de eerste keer mee

 Vandaag afspraak met cliënt waar ik altijd met Lotje heen ga, maar nu Sifra en Fendi meegenomen. Een hele belevenis. Sifra kende haar al, want ze was wel eens voor Lotje in de plaats meegegaan tijdens de loopsheid. Nu dus de vuurdoop van Fendi. In de auto vijf minuutjes gepiept en toen rustig gaan liggen in 't fietsmandje 😉. In de tas naar binnen gedragen en direct door naar de eigen kamer van de cliënt. Fendi bibberde wat. Even op schoot en toen bij mw op schoot. Geïnteresseerd snuffelen en heel rustig rond kijken. Sifra deed haar eigen ding en liet zich af en toe aanhalen.

Na verloop van tijd op de grond gezet en ze ging belangstellend de omgeving besnuffelen. Zo knap, zo ontspannen, moeder op afstand nabij. Vervolgens de snuffelmat die ze samen met Sifra deed. Mw verstopte de puppytrainers en legde vervolgens de mat op de grond. Geconcentreerd gingen beide hondjes aan de slag, goed geobserveerd door de cliënt. Ze las het hondengedrag en hielp af en toe door wat aan te wijzen. Ze zocht contact en Fendi bleef heel ontspannen.

Verder gespeeld met de bal samen met Sifra en toen 't genoeg was liet ze het over aan Sifra en ging lekker liggen. 

Wat een mooie eerste keer 😍








1 opmerking:

  1. lieve mevrouw,
    ik ben nu bij een andere mevrouw. Daar heb ik het heel druk.
    Eerst de reis er naar toe, ik heb een poosje gehuild, dan kwam ik daar aan en ging in de tuin. Zo koud brrr. In huis is alles anders dan voorheen.
    Geen zusje om mee te spelen dus doe ik het met de tenen van mijn mevrouw en meneer en dan ook lekker hard. 's nachts heb ik ook weinig geslapen het is erg wennen ook al slapen we met elkaar. De volgende dag hebben we in de tuin gespeeld en gewerkt en dan kun je andere dingen doen dan binnen. Mevrouw is mijn hulp geworden, ik pakt dingen weg en zij zoekt ze op waarbij ik haar soms help. Dinsdag was een buikpijn dag helemaal niet leuk ook omdat ik nu naar buiten ga om te poepen en te plassen. Het gaat nog wel eens anders.
    Veel geslapen nou ja je haalt het een keer in hé.
    vandaag is het erg koud als ik buiten ben maar in die tuin is veel te ontdekken. Het begint hier leuk te worden en ze vinden me lief.
    ik ben zo stoer om niet te laten merken wat ik er van vind.
    Ben geen binkie maar een Bink. Vanochtend dacht ik mijn moeder te horen blaffen bij mijn baasjes. Ze keken naar een tv. fijne verjaardag van Bink

    BeantwoordenVerwijderen