maandag 7 december 2020

Amor Burrey alias Bink

Voor het laatst allemaal samen 😥

Liesbeth en Martien met Bink💪

 Er gebeurt teveel, want ik heb al geschreven over vandaag terwijl gisteren natuurlijk ook 'n hele bijzondere dag was. Amor werd opgehaald door Liesbeth en Martien. Voor ons heel erg leuk want Liesbeth heeft Luna gefokt onze Hovawart en de moeder van Lotje. Voor de Hovawarts hebben zij altijd collies gehad en nu is het de tijd voor 'n mini collie 😉

Amor gaat vanaf nu door het leven als Binkie en ze gaan de cursus volgen bij stichting Therapiehond Nederland om vervolgens in de praktijk te gaan werken bij mensen met autisme. Liesbeth heeft een achtergrond in de zorg en in combinatie met Bink zijn, nog te ontwikkelen skills, moet dat een mooie professionele combinatie worden. Heel veel succes samen en uiteraard volgen we de ontwikkeling graag. 


1 opmerking:

  1. mevrouw, je noemt mij Binkie maar dat wil ik niet meer hoor.
    Lieve honden kunnen ook een Bink zijn. Huilend ben ik vertrokken bij mijn moeder en zusjes en na een lange reis kwam ik in een tuin terecht.
    ik was wel eerder op zoiets geweest maar nu....koude voeten en buik kreeg ik. In huis was ook alles anders als ik gewend was. De eerste nacht heb ik gerust maar geen oog dicht gedaan ook al was ik niet alleen. maandag heb ik het huis maar eens goed verkend zodat ik de weg een beetje leer kennen. In de middag heb ik met mijn hulp tuin werkzaamheden verricht. Zij werkt en ik pak haar handen, de blaadjes af en zoek stokjes. Enorm veel te zien en te horen en daar heb ik veel lol in. Dinsdag kreeg ik een middel tegen de buikpijn en dat was de hele dag te merken, toch maar weer in de tuin gewerkt en gerend. Mijn hulp is altijd wel ergens weer te vinden als ik even wil rusten of haar opdrachten toe fluister. Daarna heb ik uren geslapen en begin het hier leuk te vinden. Vooral die grote voeten daar kun je stevig in bijten.
    's morgens vroeg doet mijn hulp allerlei bewegingen waar ik van sta te kijken en haar een handje help. De ijzers zijn zwaar, kan ik niet tillen nou ja laat ik dat toch doen.
    Ook mag ik niet meer in huis plassen en poepen, een hele klus omdat ik het nog wel eens vergeet.
    Je hoort het mevrouw ik ben Bink maar wel een lieverd zegt de hulp.

    BeantwoordenVerwijderen