dinsdag 19 januari 2016

Echo nummer drie

Een spannende dag vandaag. Luna was zondag al mee naar Gent gegaan, waar ze erg van geniet. Een op een aandacht en lekker de hele dag samen met het vrouwtje, want die is druk aan de studie voor haar examens.
Vandaag dan al vroeg de echo en jawel..........het is raak. Luna is drachtig van Duco.

Ze at sinds vorige week steeds minder tot niet, sliep veel en was enorm kroelerig, maar ja dat hebben we al eerder gehad. Dus wij durfden nergens op te hopen en geen voorspellingen te doen.
Nu dus aan de verdere voorbereidingen, want over een goede maand is het al zover. Mijn vriendin, waar ik een en ander van zou lenen, laat haar hond volgende week dekken, dus ik moet naarstig op zoek naar een alternatief. Ik hou me aanbevolen voor tips............
Nu eerst maar de mensen op de puppylijst mailen.
Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten