vrijdag 31 oktober 2014

En nu?

We zijn een paar dagen na de echo met de negatieve uitslag. Het is zoals het is en na de teleurstelling een plekje te hebben gegeven wil ik me gaan verdiepen in mogelijke oorzaken en kijken wat daaraan te doen is. Van mijn zus, die dierenarts is, al contactpersonen gekregen om me verder te informeren. Daar ga ik zeker gebruik gaan maken.
Mijn grote wens om zelf een pupje te houden die geschikt is om opgeleid te worden tot therapiehond (http://www.stichtingtherapiehond.nl/page12.php), zal nog even op zich laten wachten. Wat is er mooier om je eigen hond in te kunnen zetten als maatje in je werk binnen de GGZ en de VenV?

Hoe gaat het verder met Duco, die nu geen vader wordt? Het is zo'n mooie, sterke en lieve reu, dat ik graag weer gebruik van hem zou maken. Maar eerst maar eens verder onderzoeken waarom de dekking niet tot dracht geleid heeft.
Wat ik met dit blogg doe weet ik nog niet; wel of niet uit de lucht halen. Ik zal erover nadenken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten